به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین؛

تولید ورق لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه

فولاد مبارکه - تولید ورق لوازم خانگی

تولید ورق لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه رقم خورد. شرکت فولاد مبارکه از انعقاد قرارداد احداث خط ورق رنگی لوازم خانگی به ظرفیت ۱۲۰ هزار تن در سال و به ارزش ۴.۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

فولاد مبارکه اعلام کرد: تولید ورق لوازم خانگی در دستور کار قرار گرفته و قرارداد احداث خط ورق رنگی لوازم خانگی به ظرفیت ۱۲۰ هزار تن در سال با شرکت مهندسی بین المللی به ارزش ۴.۲ هزار میلیارد تومان منعقد شد. تاریخ مؤثر اجرای قرارداد از ۷ بهمن سال ۱۴۰۴ در نظر گرفته می شود.

تولید ورق لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه ادامه پیدا می کند

چندی پیش نیز بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: تولید ورق لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه ضرورت است و بنابراین تصمیم داریم با احداث خط تکمیلی تازه‌ای در فولاد مبارکه تا پایان سال جاری، تنوع و میزان تولید ورق رنگی مخصوص لوازم خانگی را ارتقاء ببخشیم.

 مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: فرآیند توسعه ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه شامل ۳۱ پلنت است که ۲۴ پلنت آن مربوط به واحدهای تولیدی و ۷ پلنت آن مربوط به واحدهای پشتیبانی است. اولین گام موفق سال جاری اتمام زودهنگام خط تاندم پنج قفسه‌ای بود که توانستیم ۲۴ ساعت زودتر از برنامه پیش بینی شده این خط راه اندازی کنیم .خوشبختانه اکنون تولید مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش می‌رود.

وی افزود: در روزهای ابتدایی راه اندازی خط تولید ورق‌های ویژه خودرو، ورق‌های خاص و حتی ورق رویه خودرو به تولید رسید. همچنین تصمیم داریم با بهینه سازی برنامه، افزایش تولید در سال‌های آتی، بهبود کیفیت و همچنین پایداری تولید را رقم بزنیم تا با انجام بهینه‌سازی‌های به موقع در صنایع فولادی بتوانیم در آینده پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشیم.

تعامل فولاد مبارکه با صنعت لوازم خانگی

دوسال پیش نیز حمید تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در راستای تأمین این ورق‌های ویژه صنعت لوازم خانگی کشور نقش مهمی برعهده دارد. وی همچنین وعده داد: برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه برای مشتریان صنعت لوازم خانگی کشور ارائه و انتظارات آنها نیز از شرکت فولاد مبارکه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد :هدف ما از برگزاری سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات شرکت فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف صنعتی و به خصوص صنعت لوازم خانگی کشور به منظور رونق تولید در این بخش مهم است.

به گفته وی برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در جهت تسهیل امور از مهم‌ترین اهداف ماست و دولت بر استراتژی افزایش تولید لوازم خانگی در کشور تاکید دارد، بنابراین در این نشست بسیاری از مسائل مشتریان فولاد مبارکه با تعامل و همکاری دوجانبه برطرف می‌‌شود.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات