ثبات قیمت ارز و افزایش نرخ انواع سکه در معاملات امروز بازار

قیمت دلار در معاملات امروز چهارم دی، نسبت به روز معاملاتی گذشته ثابت ماند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۹۳۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۴۳ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۵۰۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۴۱ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۳۶۷ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۹۱ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته کاهشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت ماند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با رشد ۱۶۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۱۹۸ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با افزایش ۴۵ صدم درصدی، ۲۰۶۲ دلار است.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات