حضور پتروشیمی کیان در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی

یاوری، کیان در مسئولیت‌های اجتماعی به‌ ویژه در حفاظت از محیط زیست با برنامه‌ریزی دقیق همکاری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین: شرکت پتروشیمی کیان در ششمین اجلاس سراسری، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی شرکت کرد.

مهندس عبدالله یاوری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان؛ دکتر علیپور، قائم مقام؛ جوادی بالاجاده، مشاور مدیرعامل؛ اشرف‌زاده، مدیر مالی؛ الهیف مدیر پشتیبانی؛ حسینی، مدیر حراست؛ پرکار، مدیر ای تی؛ خانم کیخسروی، مدیر دفتر و کارشناسان شرکت پتروشیمی کیان در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی در سوم مهرماه شرکت کردند.

در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران و کارشناسان شرکت‌های بزرگ تولیدی، خدماتی، پشتیبانی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی برگزار شد، کارشناسان درباره آینده‌‌نگری ایران و جهان، در حوزه‌های اقتصادی، روابط عمومی الکترونیک، برندینگ، مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تولیدی و حفاظت از محیط زیست به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.

در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی نیز به توجه ویژه به مراکز تولیدی، خدمات، رفاه کارکنان، حلقه های اول جامعه مرتبط با هر واحد اقتصادی در برخورداری از خدمات مسئولیت‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی اجتماعی در کشور برای اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی در جهت نشاط و امید‌آفرینی جامعه پرداخته شد.

وی اعلام کرد: شرکت پتروشیمی کیان تمام تلاش خود را در جهت اجرای دقیق مسئولیت‌های اجتماعی جامعه هدف از کارکنان و حلقه های مرتبط با فعالیت این شرکت را به کار خواهد گرفت.

یاوری ابراز امیدواری کرد: با همراهی سهامداران، شرکت‌ سرمایه گذاری غدیر و حمایت دولت محترم، عملیات پروژه کیان در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان، مسئولیت‌های اجتماعی در ازای تولیدات،  فروش محصولات با برنامه‌ریزی مناسب در مشارکت‌های اجتماعی در حوزه حفاظت از محیط زیست، برخورداری اقشار کم برخوردار و توجه جدی به معیشت همکاران را از اولویت های این شرکت اعلام کرد.

گفتنی است ششمین اجلاس سراسری در سوم مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

انتهای پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات