مهندس عبدالله یاوری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان:

شفاف‌سازی و نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران و تلاش برای حرکت دهی پروژه کیان

برای پروژه کیان و مالکیت زمین به مساحت ۷۵ هکتار، اقدامات و عملیات‌ مهندسی بیش از ۲۴۵ میلیون یورو جذب و هزینه شده است

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیان، در جلسه مشترک مدیران‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر ،شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان در سایت عسلویه غدیر، مهندس عبدالله یاوری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان به بیان گزارش وضعیت فعلی پروژه کیان و عملکرد سال جاری این پروژه پرداختند.

یاوری با بیان گزارشی از اقدامات و عملکرد شرکت از شروع پروژه و تاکنون و سیر تحولی آن از اخذ مجوزهای لازم برای مالکیت زمین به مساحت ۷۵ هکتار و اقدامات و عملیات‌های مهندسی که بیش از ۲۴۵ میلیون یورو جذب و هزینه شده است پرداختند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان، تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، فاینانسور، مذاکرات با شرکت‌ها، شفاف‌سازی، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و حفظ شرایط توسعه‌ای با فعال‌سازی کارگاه‌های عملیاتی در شرایطی که منابع مالی به‌سختی تامین می‌شود را از مهم‌ترین اقدامات و عملکرد این دوره از مدیریت دانستند.

یاوری ضمن تقدیر و تشکر از همراهی‌ها و حمایت‌های سهامداران شرکت کیان( مدیران‌عامل پارسیان و پتروفرهنگ ) برای تامین منابع سهم سهامی سهامداران برای اجرا و تکمیل پروژه درخواست مساعدت ویژه داشتند.

این فعال صنعت پتروشیمی در بخشی به‌ضرورت رفع موانع پیشرفت پروژه پتروشیمی کیان در موضوع ارز و خرید تجهیزات فنی از سوی بانک عامل و تامین منابع سقف سهم سهامی شرکت پترو فرهنگ و همراهی یا تعیین تکلیف این مهم پرداختند .

وی مجموعه کیان را بسیار توانمند و کارآمد دانستند و اعلام کرد با تمام قوا و توان در راستای تحقق شعار ما می‌توانیم باهم افزایی و همفکری و مساعدت شرکت‌های سهامدار در پیشرفت و توسعه پروژه کیان و حرکت آن بر اساس برنامه زمان‌بندی شده حرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان از توجه ویژه دکتر عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و اتخاذ تصمیمات مدیریتی و راهگشا درحرکت دهی و پیشرفت پروژه کیان و دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان در بازدید از پروژه در سایت کیان تقدیر و تشکر کردند و اعلام داشت امید است با این اقدام میدانی و تصمیمات متخذه کیان سرعت بیشتری برای توسعه به خود گیرد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات