پروژه کیان در مسیر حرکت و پیشرفت قرار دارد

مگاپروژه کیان گامی در جهت تحقق راهبردهای رهبری معظم انقلاب در ایجاد زنجیره ارزشی و رفع وابستگی صنعتی به کشورهای دیگر و جلوگیری از خام فروشی است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین؛ مهندس عبدالله یاوری، مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی اورآسیا، به تشریح اقدامات و عملکرد جاری مجتمع پتروشیمی کیان پرداخت و اعلام کرد؛ بسترهای پیشرفت و حرکت دهی مگاپروژه کیان فراهم و در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این پروژه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان افزود؛ بسترهای این حرکت به سوی شکوفایی و افق آینده کیان با اهتمام و تلاش سهامداران محترم شرکت‌های هلدینگ پترو فرهنگ و پارسیان و حمایت‌های همه جانبه شرکت‌های سرمایه‌گذاری بالا دستی چون غدیر و صندوق ذخیره فرهنگیان و با تلاش جهادی مجموعه مدیران و کارکنان کیان ایجاد شده است.

یاوری برنامه‌ریزی برای جذب منابع مالی و فاینسور برای سرمایه‌گذاری و تامین کالاهای اساسی در سایت کیان را مهمترین اقدامات آینده کیان دانستند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان در بخشی به کمک‌های دولت سیزدهم با تدابیر ارزنده معاون اول محترم رئیس‌ جمهور برای منظور نمودن مگا پروژه کیان در سبد سرمایه‌گذاری خارجی از محل مناسبات و توافقات اقتصادی با کشور چین و پیگیری‌های سهامداران اصلی پترو فرهنگ و پارسیان اشاره کردند که با این اقدام و جذب سرمایه‌گذار که مقدمات آن فراهم آمده است و در آینده بسیار نزدیک سرمایه‌گذار بر اساس مقررات اعتباری و مناسبات اقتصادی کشور با سایر کشورها انتخاب و قرارداد همکاری منعقد و طبق برنامه و متناسب با منابع پروژه پیش خواهد رفت.

مهندس یاوری به مهمترین دستاوردهای اقتصادی مگا پروژه کیان پس از بهره برداری را تولید بیش از ۳.۵ میلیون تن محصولات کل طرح با بیشترین ظرفیت الفین و فرآورده‌های آن اشاره کردند.

یاوری مگاپروژه کیان را گامی در جهت تحقق راهبردهای رهبری معظم انقلاب در ایجاد زنجیره ارزشی و رفع وابستگی صنعتی به کشورهای دیگر و جلوگیری از خام فروشی دانستند.

وی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی چون اورآسیا را میدانی مهم برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی کشور و بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته دانستند و پیشگامی و حضور موثر و با برنامه هلدینگ پترو فرهنگ در این گونه نمایشگاه ها را هدفمند و کاربردی در جهت حرکت دهی به شرکت‌های تابع پترو فرهنگ مفید و با ارزش دانستند و از این حیث از مسئولان برگزاری غرفه پترو فرهنگ در نمایشگاه بین‌‌المللی اوراسیا در تهران تقدیر و تشکر کردند.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات