پیام تبریک و گرامیداشت مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

هشتم دی ماه به نام روز " صنعت پتروشیمی" نامگذاری شده است،فرصتی مناسب برای گرامیداشت و پاسداشت تلاش‌های خادمان عرصه کار و تلاش،و تولید در صنعت پتروشیمی کشور است .

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین، یادآوری دشوارترین شرایط کاری و فراز و فرودهایی در هشت سال دفاع مقدس و ادامه آن در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران عزیز که جانانه ایستادند تا صنعت مهم پتروشیمی از حرکت و تولید باز نایستد.
به این بهانه” روز صنعت پتروشیمی ” را به همه کارکنان سخت کوش و تلاشگر این صنعت بویژه کارکنان ساعی و متعهد شرکت پتروشیمی کیان تبریک عرض نموده و قدردان تلاش و کوشش همراه با خلاقیت‌ها و فناوری‌ها یکایک کارکنان بوده و هستیم.
باور دارم که در برابر دشواری‌ها و سختی‌های کار در این عرصه را به جان می خرند و برای ایرانی آباد و صنعتی پویا در تلاطم سختی‌های تحریم کشورها برای حرکت و توسعه و پیشرفت پروژه در مسیر تحول کیان گام برمی‌دارند تا نمادی از تلاش ایثارگرانه را به نمایش گذارند و به سهم خود موجب کمال این صنعت در کشور باشند.
این مهم از بدو طراحی و ساخت سازه‌ها و تا کنون اثبات شده است و با همه فشارهای تحریم دشمنان نظام مقدس با ارزش آفرینی و ایجاد بستری برای توسعه و پیشرفت این مگاپروژه ملی که آینده‌ای روشن خواهد داشت با تلاشی اثر گذار در خط مقدم جبهه اقتصادی نقش آفرین هستند.
گسترش و توسعه این پروژه علیرغم موانع و مشکلات فرا رو گواه روشن تلاش سربازان جبهه اقتصادی نظام مقدس در این سنگر تولید و افتخار می‌باشد

بر خود می‌بالم و افتخار میکنم که عضوی کوچک از جامعه تلاشگران مگاپروژه کیان هستم و یاد همه شهدای عرصه پتروشیمی در سال‌های دفاع مقدس و همه متخصصین و کارشناسان و پیشکسوتان ادوار این شرکت را گرامی و قدر دان تلاش‌های انجام گرفته آنان بوده و هستم.
با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر دانش بومی و استفاده از ظرفیت عظیم نیروی انسانی متعهد، هوشمند و فناور پاسداشت ارزش‌های عظیم این میراث ملی خواهیم بود.
این باوری است که در خانواده بزرگ پتروشیمی و بویژه پروژه کیان ریشه‌ای عمیق دوانده و ارزشی است برای همگان که به شایستگی قدر‌دان تلاش‌ها و خدمات فعالان این عرصه می‌باشند.

باری دیگر این روز را به همه کارکنان صنعت پتروشیمی و همکاران تلاشگر در پروژه کیان تبریک عرض نموده و برای همگان از خداوند منان موفقیت و عزت و سلامتی مسألت دارم.

عبدالله یاوری مدیرعامل و عضو هیت مدیره شرکت پتروشیمی کیان

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات