صنایع کوچک خوزستان و همچنان مشکل پرداخت نشدن مطالبات!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ادامه فعالیت و بقای بسیاری از واحدهای تولیدی کوچک در استان وابسته به مطالباتی است که از شرکت‌های بزرگ دارند و انتظار داریم این مطالبات از سوی این شرکت‌ها پرداخت شود.

علی مهدی پور در خصوص مطالبات صنایع کوچک استان از شرکت‌های بزرگ به ویژه شرکت‌های نفتی و حفاری اظهار کرد: برای حل مساله مطالبات صنایع کوچک جلسات متعددی با صاحبان این شرکت‌های بزرگ برگزار و مسائل و مشکلات آن‌ها مطرح شده است.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی پیگیر پرداخت این مطالبات از شرکت‌های بزرگ است تا این شرکت‌ها با داشتن منابع مالی و نقدینگی بتوانند به تولید بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: شرکت‌های بزرگ مسائل و مشکلاتی دارند اما وابستگی صنایع کوچک به صنایع بزرگ یکی از چالش‌هایی است که صنایع کوچک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و باید به نوعی از این وابستگی فاصله بگیرند.

مهدی پور با بیان اینکه بقای واحدهای کوچک وابسته به این مطالبات است، عنوان کرد: امیدوارم مطالبات واحدهای کوچک پرداخت شود زیرا ادامه فعالیت و بقای بسیاری از واحدهای تولیدی کوچک در استان به همین مطالباتی است که از شرکت‌های بزرگ دارند.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین مشکلات واحدهای تعطیل شده و راکد، بحث تامین منابع مالی و بحث‌های مربوط به نقدینگی است و پرداخت مطالبات صنایع می‌تواند به حل این مشکل کمک زیادی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بسیاری از واحدهای صنعتی استان با کمتر از ظرفیت تولیدی خود در حال فعالیت هستند و اگر این واحدهای صنعتی با حداکثر ظرفیت خود کار کنند قطعاً شاهد ایجاد اشتغال بیشتری در این واحدها در استان خواهیم بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات