عمده فروش شرکت‌ها در آینده آنـلاین خـواهد بود

نگهداری از محصولات و کالاهای مورد نياز در رستوران‌ها، هم به فضای زيادی نياز دارد و هم از نظر مالی هزينه‌بر خواهد بود، از اين‌رو برخي از سايت‌ها و شرکت‌ها راه‌اندازی شدهاند که تمام کالاها و تجهيزات مورد نياز رستوران‌ها و هتل‌ها را طي زمانبندی مشخص و در کوتاه‌ترين زمان ممکن در اختيار آنها قرار می‌دهند. از آنجايی که اين مدل از توزيع کالاها تنوع زيادی داشته و سرعت تامين آن بالا است، مورد استقبال مشتريان نيز قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین اولین حسین صنیعی، مدیرعامل سایت کیت لاین، فروشنده اینترنتی لوازم رستوران و کافی‌شاپ گفت: فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم کافه و رستوران با رشد  و گسترده‌تر شدن دایره فعالیت شرکت رسام تک آشپزخانه و در راستای تکمیل زنجیره نیاز مشتریان، اولین پلتفرم فروشگاه آنلاین لوازم کافه و رستوران با نام تجاری کیت لاینرا تاسیس کردیم. کیت لاین با هدف تامین تمام نیازهای اصلی و روزانه کسب‌وکارهای فعال در صنعت غذا و نوشابه ایران و به عنوان انبار مشترک رستوران‌ها و کافه‌ها، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان شروع به فعالیت کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار کسب‌وکار فعال، نیازهای خود را از طریق این وب‌سایت تامین کرده‌اند. محصولات باکیفیت، دسترسی آسان و تحویل سریع از اصلی‌ترین ویژگی‌های کیت‌لاین به شمار می‌آید. شایان ذکر است، تمامی کالاهای ارسالی با خدمات بیمه و صدور فاکتور رسمی و قانونی ارائه می‌شود و ضمانت اصالت کالا و مرجوع پس از مدت ۷ روز کاری قابل پذیرش است.

وی افزود: در کشورهای خارجی سایت‌هایی فعالیت دارند که به رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتل‌ها در تامین مواد خوراکی کمک می‌کنند، ولی این موضوع آن‌طور که باید در کشور ما جا نیفتاده است. هم‌اکنون سایت کیت لاین از سیستم CRM برخوردار است که مدام به بررسی درخواست مشتریان می‌پردازد. دلیل این موضوع هم کمک به این سیستم جهت پویاتر شدن آن است، بر این اساس مدام با متقاضیان در تماس است تا اطلاعات لازم را جهت کیفیت‌بخشی به سیستم جذب کند. سیستم CRM به صورت ۲۴ ساعته در کل سال مشغول به کار است. شایان ذکر است، تمام ملزومات مورد نیاز مشتریان در این سایت موجود است و تنوع زیادی از محصولات را در آن می‌توان مشاهده کرد، به‌طوری که ۷ هزار و ۶۴۹ کالا وجود دارد که شاید در فروشگاه‌های دیگر نتوان سراغی از آن گرفت. با توجه به این موضوع، قدرت انتخاب مشتریان بالا است و تمایل زیادی برای استفاده از این کالاها دارند که به راحتی در دسترس است.

صنیعی گفت: فرآیند رشد این سایت بعد از شیوع کرونا آغاز شد و هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند که به صورت امانی با آن همکاری داشته باشند. پیش‌بینی می‌شود که تا چند سال آینده این سایت شعباتی در استان‌هایی مانند هرمزگان، خراسان، آذربایجان، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان و… راه‌اندازی و به ارائه خدمات‌ بپردازد و در این مسیر رشد خوبی را به دست آورد. در حال حاضر سایت کیت لاین، یکی از بهترین سایت‌های کمک به مشتریان، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتل‌ها است و چند سالی می‌شود که با کمک شرکت‌های تامین کننده، مواد پایه خوراک مانند خورشت فسنجان، خورشت قیمه، خورشت کرفس و… را آماده کرده و به متقاضیان و رستوران‌ها عرضه می‌کند. همچنین در بخش پوشاک ۵۵۱ کالا وارد سبد محصولات ما شده که هم به اشتغال‌زایی کمک کرده و هم ادامه‌دهنده فعالیت مشاغل بوده است. لازم به ذکر است، عمده خرید سایت کیت لاین در این بخش حدود ۷۸۰ میلیون تومان یک فقره پوشاک بوده است. به‌طور کل باید گفت، این سایت رشد خوبی داشته و به نظر می‌رسد تا ۵ سال آینده تعداد نیروهای آن به یک‌هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یابد.

مدیرعامل سایت کیت لاین در انتها بیان کرد: در آینده، فروش شرکت‌ها به‌صورت آنلاین خواهد بود و در این مسیر سایت کیت لاین به فلسفه وفاداری با اهداف محصولات باکیفیت، دسترسی آسان، تحویل سریع و حمل‌ونقل مجانی پایبند است.

 

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات