نشست خبری پذیره نویسی صندوق اهرمی موج فیروزه:

موج فیروزه، اولین صندوق اهرمی با بازارگردان

عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه گذاری گروه مالی فیروزه، گفت:پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اهرمی موج فیروزه فردا از طریق تمامی کارگزاری‌های سراسر کشور با نماد «موج» آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین، دکتر امیر تجریشی در نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری سهامی اهرمی موج فیروزه در نماد «موج» افزود:پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری سهامی اهرمی موج فیروزه با نام صندوق سهامی اهرمی موج فیروزه و با نماد موج از روز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت ۵ روز کاری در فرا بورس انجام می شود.

وی گفت: از جمله وجه تمایز این صندوق با سایر صندوق‌های اهرمی می‌توان به نقش بازار گردان رسمی در ارکان صندوق اشاره کرد که ضامن نقد شوندگی بالا و در دسترس بودن واحدهای این صندوق است.

این فعال حوزه سرمایه گذاری اظهارداشت: از مشکلات صندوقهای اهرمی مدیریت بخش درآمد ثابت آن بر اساس شرایط بازار بوده است که با شناخت این مسئله گروه مالی فیروزه تلاش میکند با برنامه ریزی و هماهنگی درجه اهرم پایدار و متناسب با شرایط بازار را برای صندوق ایجاد کند.

دکتر تجریشی با بیان اینکه گروه مالی فیروزه تجربه مدیریت دارایی موفق و حرفه‌ای بیش از ۱۶۰ سبد اختصاصی و ۱۱ صندوق سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد، گفت: سابقه موفق گروه در مدیریت صندوقهای سهامی همچون «فیروزه موفقیت» و «دریا» نشان داده است که این گروه با تحلیل دقیق و مدیریت ریسک امنیت در سرمایه گذاری را در کنار بازدهی بالا و رقابتی برای سرمایه گذاران خود به ارمغان می آورد.

عضو هیات مدیره فیروزه بیان داشت: بازدهی صندوق «فیروزه موفقیت» با میانگین سود سالانه ۵۵ درصد طی ۱۳ سال گذشته بالاتر از مسکن، دلار و طلا بوده که این صندوق را در زمره پرسودترین گزینه های سرمایه گذاری در ایران قرار داده است.

وی ادامه داد: اگر این روند تاریخی بازدهی بدست آمده توسط گروه مالی فیروزه، اینبار با قابلیت جذاب اهرم موجود در صندوق موج همراه شود می‌تواند سود خارق العاده ای را نصیب سرمایه گذاران کند.

دکتر تجریشی با اشاره به اینکه گروه مالی فیروزه فعالیت مدیریت دارایی خود را از سال۸۴ و با تأسیس صندوقهای خارجی برای بازار ایران آغاز کرد، اظهارداشت : راهبرد گروه از ابتدای ،فعالیت ارائه خدمات مدیریت دارایی و سرمایه گذاری براساس استانداردهای بین المللی در بازار سرمایه بوده است. به همین منظور این شرکت یکی از اهداف خود را ایجاد بستری کارآمد و در دسترس برای آحاد مردم جهت بهره مندی از خدمات و ابزارهای متنوع مالی با بالاترین سوددهی قرارداده است.

در ادامه این نشست، فاطمه سرکاری مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه، اظهار کرد: جای خالی ابزاری با ریسک بالا و بازدهی بالا در پکیج محصولات فیروزه خالی بود که صندوق موج این خلأ را پر می‌کند.

وی مطرح کرد: در صندوق اهرمی موج کف نرخ سود درآمد ثابت ۲۴ و سقف ۳۰ درصد روزشمار است.

به گفته مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه؛ نقش بازارگردان در این صندوق بسیار مهم است و از نوسانات بالای صندوق جلوگیری می‌کند.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات