چرا سقف کشسان نصب کنیم؟

سقف کشسان یکی از جدیدترین و مدرن ترین سقف های کاذب وارداتی است که از پارچه پی وی سی (از برند های خوش نام پی وی سی جهان مانند آلکور دراکا (Alkor Draka) فرانسه و رنولیت (Renolit) آلمان) و یک ریل پروفیلی تشکیل شده است. پارچه pvcسقفهای کشسان قابل شستشو، ضدآب، ضد گرد و غبار، آنتی باکتریال، غیر قابل اشتعال می باشد. درضمن از پارچه های پی وی سی به عنوان دیوارپوش نیز استفاده می کنند که به اصطلاح دیوار کشسان گفته می شود.

مزایای نصب سقف کشسان

سقف های کاذب کشسان، علاوه بر موارد فوق ویژگی ها و مزایای بی شماری دارند که در اینجا مهمترین آنها را برایتان شرح می دهیم.

*۱۲ سال گارانتی : سقف های کشسان لابل دارای ۱۲ سال ضمانت از سوی شرکت لابل می باشند.

*قابلیت چاپ تصویر دلخواه : شما می توانید تصویر دلخواه و متناسب با دکوراسیون و طراحی داخلی خود را برای چاپ روی پارچه سقف کشسان انتخاب نمایید.

* نظافت آسان : با یک دستمال مرطوب براحتی تمیز می گردد و با توجه به اینکه ضد گرد و غبار است، در کل خیلی نیاز به نظافت نیست.

*وزن سبک و در عین حال بسیار مقاوم : با اینکه وزنی سبک دارد،  اما مقاومت بسیار بالایی دارد و در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله تا وزن ۲۰۰ کیلوگرم را می تواند نگه دارد.

*عایق حرارتی : با توجه به موادی چون کلر، در برابر حریق و آتش سوزی عایق و ایمن هستند و عملا نسوز می باشند.

*نورپردازی سقف کشسان : قابلیت نصب انواع نورپردازی بک لایت با رشته های RGB , SMD و داینامیک، نورپردازی فیبر نوری، کریستال سواروسکی، نورپردازی با لوستر، چراغ خطی و هالوژن را دارند.

*عایق صوتی : آکوستیک سازی فضا و محیط همراه با حفظ کیفیت صدا در سالن هایی چون تئاتر و کنسرت

*سازگاری با محیط زیست : سقف کشسان به طور کامل، قابل بازیافت و دارای گواهینامه بهداشتی اروپایی است.

*مقرون به صرفه : به دلیل طول عمر نزدیک به ۵۰ سال و داشتن گارانتی ۱۲ ساله از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شرکت آکس طرح و ساخت  انواع سقف کاذب : سقف کشسان، سقف کناف، سقف شبکه، سقف پی وی سی، سقف کاذب فلزی و چوبی را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می کند. با خرید از شرکت آکس طرح و ساخت از خدمات پس از فروش، نصب و اجرا، مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه بهره مند شوید.

انواع مدلهای سقف کشسان کدامند؟

سقف های کاذب کشسان بر اساس طرح و جنس به ۹ مدل تقسیم می شوند که شامل : سقف کشسان چاپی، سقف اپلای، سقف چند سطحی، آسمان پرستاره، سقف کشسان لاکر، سقف مات، ساتن، ترنسپرنت و برلیانت می باشد. سقفهای کششی فرصتی خارق العاده برای معماری، بازسازی و نوسازی ساختمان های شما همراه با نورپردازی های ایده آل می باشد.

اجرای انواع نورپردازی سقف کشسان

همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های بارز سقفهای کاذب کشسان، قابلیت اجرای نورپردازی های خلاقانه و بسیار زیبا می باشد که در اینجا انواع مدلهای نورپردازی را برایتان شرح می دهیم.

  1. نورپردازی لوستر

لوستر و چلچراغ جزء نورپردازی های سنتی و کلاسیک به حساب می آیند. فرآیند نصب و پیاده سازی این نورپردازی در سقف کشسان بسیار ساده است. کافی است که لوستر یا چلچراغ را به سقف اصلی وصل کنید و تنها مقداری فضا برای رد کردن قسمت بالایی لوستر یا چلچراغ در سقف کشسان ایجاد نمایید. این نورپردازی در سقف های لاکر (براق یا آینه ای) به دلیل انعکاس نور، مناسب است.

  1. نورپردازی هالوژن

یکی از نورپردازی های معروفی که در سقف های کاذب کاربرد فراوان دارد، نورپردازی هالوژن است. لامپ هالوژن یک نوع لامپ رشته ای است و در سه رنگ مهتابی، آفتابی و یخی عرضه می شود. طریقه نصب لامپ هالوژن با لوستر کمی متفاوت است، برای نصب این نورپردازی در سقف کشسان می بایست یک نگه دارنده به نام براکت را به سقف اصلی وصل کنیم، سپس لامپ هالوژن را در پلتفرم (نگه دارنده لامپ) قرار داده و سپس پلتفرم را بر روی براکت قرار دهیم و به اندازه پلتفرم، فضایی را در سقف کشسان ایجاد می کنیم و برش می دهیم و پلتفرم را با سقف کشسان هم سطح می کنیم.

  1. نورپردازی فیبر نوری

نورپردازی فیبر نوری یکی از نورپردازی­ های جذاب و شیک سقف­ های کشسان به شمار می ­آید. این نورپردازی از دو قسمت رشته های فیبر نوری و منبع تغذیه تشکیل شده است. به طوری که منبع تغذیه در پشت سقف کشسان به سقف اصلی متصل می­شود و دسته کابل فیبر نوری در آن قرار گرفته و سپس کابل­ های فیبر نوری در کل سطح سقف کشسان به طور مساوی پخش می­شود، این منبع تغذیه، نور تولید می کند و این نور به انتهای فیبر نوری می­رسد و سبب روشن شدن سطح سقف کشسان به صورت ستاره های چشمک زن می­شود.

  1. نورپردازی SMD در سقف کشسان

SMD که مخفف Surface Mounted Device می باشد، به یک تکنولوژی اشاره دارد که به کمک آن میتوان اجزای الکترونیکی را مستقیما بر روی خود مدار پیاده کرد. LED های نورپردازی SMD به صورت ترتیبی و پشت سر هم بر روی یک ریسه نواری پیاده سازی می شوند، از این نورپردازی معمولا در پشت سقف کششی چاپی و در اجرای سقف کشسان غیر مات و شفاف استفاده می شود. به طور کلی هر نوع پارچه ای از سقف کشسان که توانایی گذر نور از خود را داشته باشد، نورپردازی SMD می تواند در پشت آن مورد استفاده قرار گیرد.

  1. نورپردازی لامپ RGB

RGB آر جی بی همانطور که از اسم آن مشخص است سه رنگ مختلف را پشتیبانی می کند و امکان شخصی سازی نور کل محیط را بنا برسلیقه و محیط انجام می دهد. این نوع لامپ ها برای فضاهایی که نور مصنوعی دارند نیز بسیار مناسب و خوب است، همچنین این نورپردازی با لامپ ها دارای طول عمر بسیار بلندی می باشند.

  1. سقف کشسان با نورپردازی کریستال سواروسکی

سقف کشسان با نورپردازی کریستال سواروسکی از یک کادر شش یا هشت وجهی و یک لامپ کریستال متشکل شده، متریال این لامپ از شیشه یا پلاستیک می باشد. هنگامی که نور لامپ کریستال در قاب چند وجهی می تابد، یک نمای زیبا و غیر قابل وصف را برای شخص بیننده به وجود می آورد. نوردهی کریستال اکثرا در سقف های کشسان لاکر، گلکسی و آسمان ستاره ای که امکان رفلکس نور تولید شده به وسیله لامپ کریستال را دارند به کار برده می شود.

قیمت سقف کشسان با هزینه نصب

با توجه به تنوع زیاد مدلهای سقف کشسان، قیمت ها را بر اساس نوع پارچه کشسانی، نورپردازی، تجهیزات نصب، نوع نصب و اجرا محاسبه می نمایند. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت لابل در زمینه فروش و نصب انواع مدلهای سقف کشسان با بهترین قیمت در خدمت شما مشتریان محترم می باشد. شما می توانید انواع مدلهای سقف کشسان را در وب سایت axknauf.ir  و یا در شو روم مجموعه آکس از نزدیک مدلهای متنوع سقف کشسان را مشاهده نمایید.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات