انتظار صعود بیت کوین

معامله گران انتظار دارند که قیمت بیت کوین به 26 هزار دلار برسد؛ به لطف کاهش قیمت 1000 دلاری بیت کوین، معامله گران دیداری بیت کوین یعنی نوسان گیرها آسیب دیدند،

معامله گران انتظار دارند که قیمت بیت کوین به ۲۶ هزار دلار برسد؛ به لطف کاهش قیمت ۱۰۰۰ دلاری بیت کوین، معامله گران دیداری بیت کوین یعنی نوسان گیرها آسیب دیدند، آن ها انتظار دارند که نوسان قیمت همیشه به نفع شان باشد و امید دارند که قیمت بیت کوین در یک چشم اندار قابل پیش بینی به ۲۶۰۰۰ دلار برسد. اما مقاومت کلیدی در برابر افزایش قیمت، همچنان پابرجاست.

نرخ بیت کوین (BTC) در سپتامبر جاری به پایین ترین حد سه ماهه خود بازگشت، زیرا معامله گران نسبت به رفتار قیمت بیت کوین ابراز تردید کردند. البته نوسان گیرهای بازار گرمای رشد قیمت را احساس می کند زیرا امید دارند که قیمت بیت کوین ۱۰۰۰ دلار اضافه شود. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView حاکی از آن است که قیمت ها پس از بازگشت سریع به سطوحی که پس از بسته شدن هفتگی BTC/USD مشاهده شد، بیت کوین که در باز شدن وال استریت دچار ضعف فوری شده بود برای مدت کوتاهی به زیر ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کرد تا بدترین عملکرد خود از اواسط ژوئن را برجای گذاشت. بازگشت بعدی بیت کوین به دور صعود، بزرگترین ارز دیجیتال جهان را ۱۰۰۰ دلار افزایش داد، اما رسیدن به نرخ ۲۶۰۰۰ دلار هم چنان با مقاومت شدیدی روبوست. پیش از این، منابع و مراجع نظارت کننده بر زنجیره مواد Indicators هشدار دادند که قیمت بیت کوین به زودی با یک “آزمون پشتیبانی” روبرو خواهد شد، زیرا نقدینگی پیشنهادی حذف می شود. در تجزیه و تحلیل پیشگیرانه یا به عبارت بهتر پیش دستانه پایگاه تحلیلی Material Indicators  و دیگران خاطرنشان کردند که «کشش‌های فروش» حمایت قبلی در نهایت بازار بیت کوین را صعودی کرده است، به طوری که معامله‌گران با حجم بالا نقدینگی را بلافاصله از قیمت نقدی تسویه می‌کنند.

در ادامه، کیت آلن، یکی از بنیانگذاران این پایگاه، پیش بینی کرد که نرخ ۲۴۷۵۰ دلار به عنوان نرخ قابل حمایت در حرکت رو به پایین باقی خواهد ماند، چیزی که درست عمل می کند، آن است که پس از بهبودی بازار  که او آن را تحت فشار کوتاه اطلاعات منتشر شده دانست، معامله‌گر محبوب، اسکیو، از جمله کسانی بود که خواستار غلبه بر مقاومت ۲۶۰۰۰ دلاری گاوها بودند. واگرایی CVD بسیار تمیز با فروشندگانی که نتوانستند به زیر ۲۵ هزار دلار برسند

 او اضافه کرد: «۲۵.۶K دلار – ۲۵.۳K دلار هنوز برای ساختار و تأیید خریداران مهم است. علاوه بر این داده‌های منبع نظارتی CoinGlass نشان می‌دهد که مجموع انحلال‌های کوتاه بیت‌کوین در ۱۲ سپتامبر تا کنون کمی بیش از ۱۲ میلیون دلار بوده است، در حالی که روز قبل ۷۱ میلیون دلار در طول مدت بیت‌کوین متضرر شده است.

قیمت بیت کوین: “انگیزه بعدی” ورودی؟

در همین حال، معامله‌گر محبوب Credible Crypto، خوش‌بینانه، به تسلط ارزش بازار بیت‌کوین به‌عنوان پیش‌روی احتمالی برای حرکت صعودی بعدی قیمت بیت‌کوین نگاه کرد. در یک تحلیل جدید که شبکه اجتماعیX  منتشر شد، او یک روند نزولی تسلط محلی را در حال آزمایش نشان داد. چیزی که آخرین بار در اواسط ژوئن رخ داد و باعث افزایش بیش از ۷۰۰۰ دلار در طی دو هفته شد. در بخشی از نظرات همراه آمده است: “پنج روز پس از اینکه تسلط BTC روند نزولی محلی خود را شکست، قیمت با حرکت تکانشی بعدی که حرکتی ۷۰۰۰ دلاری بود دنبال کرد.” با وجود ساختار صعودی بازار که روی بیت کوین دست نخورده است، ۲۴.۸ هزار دلار نگه داشته شده است، و تسلط بیت کوین در حال گسترش است، فکر می کنم استدلال مناسبی وجود دارد که انگیزه بعدی ما نزدیک است.”

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات