به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

قدرت گرفتن صندوق‌های ETF بیت‌کوین

صندوق‌های ETF، بیت‌کوین

قدرت گرفتن صندوق‌های ETF بیت‌کوین را کمیسیون بورس آمریکا تایید کرد و از اول سال ۱۴۰۳ همچنان ‌در کانال ۶۹‌ هزار و ۷۰ دلاری در نوسان است ‌و صاحب‌نظران می خواهند بالا رفتن قیمت از این دارایی‌ها تا پیش از رویداد هاوینگ دارند.

طلا بعد از صحبت های جرمی پاول رئیس فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر آغاز سیاست‌های انبساطی در ماه‌های آتی با شتاب قیمتی بالا مواجه شد. در پی این ادعا اونس طلای جهانی بالاترین قیمت را تجربه کرد و به گفته می شود این دارایی پتانسیل فتح کانال ۲۵۰۰ دلاری را نیز دارد.

قیمت‌ها در ایالات متحده افزایش متوسطی را تا ماه فوریه تجربه کردند، ولی هزینه خدمات به استثنای مسکن کاهش قابل توجهی داشت و احتمال کاهش نرخ بهره در ژوئن توسط فدرال رزرو حفظ شد. معامله گران در حال حاضر در حال ارزیابی ۶۹‌درصد احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن هستند که نرخ بهره مستقیما بر هزینه فرصت نگهداری شمش تاثیر می‌گذارد.

نرخ بهره پایین‌تر به هزینه فرصت کمتر برای دارندگان شمش تبدیل می‌شود. طلا در ماه مارس بیشترین افزایش ماهانه خود را در بیش از سه سال گذشته ثبت کرد. بر این اساس فلز زرد در ساعت ۱۶ به وقت تهران با رقمی معادل ۲۲۵۱ دلار درحال معامله است. در این میان کارشناسان علاوه بر روند قیمتی این فلز محبوب، روند معاملاتی رمزارزهای محبوب بازار رمزارزها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

آمارها حاکی از آن است که درآمد ماینرها در حال حاضر ۲۶ میلیارد دلار تا پیش از رویداد هاوینگ گزارش شده که تحلیلگران در این باره تاکید کردند که این رقم پس از ۱۸ آوریل نصف خواهد شد. در پی این واقعه و کاهش عرضه بیت‌کوین، قیمت این دارایی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

توافق بر این است که نصف کردن صعودی است زیرا سرعت گسترش عرضه را به نصف کاهش می‌دهد و عدم‌تعادل عرضه و تقاضا را به نفع افزایش قیمت ایجاد می‌کند، با فرض اینکه طرف تقاضا بدون تغییر باقی بماند یا تقویت شود.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات