به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین – برگشت بیت کوین به اوج

رشد چشمگیر قیمت بیت کوین

بیت کوین برای پنجمین روز متوالی افزایش قیمت داشته است و بزرگترین رشد ارز دیجیتال را برای بزرگترین سود ماهانه خود از زمان هیجانی بازار اکتبر ۲۰۲۱ به ثبت رساند. به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از Yahoo Finance، بیت کوین روز چهارشنبه تا ساعت ۱۰:۱۵ صبح در لندن با ۴.۹ درصد افزایش به ۵۹۴۹۴ دلار رسید. در ماه فوریه تا کنون به جز هشت روز معاملاتی صعود کرده است و ۳۹ درصد در ماه افزایش یافته است.

راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله ETF در مبادلات بیت‌کوین در ایالات متحده در اوایل ژانویه، شور و هیجان خرید را به دنبال داشت و نگرانی‌هایی را که فدرال رزرو ممکن است نرخ‌های بهره را برای مدت طولانی‌تری بالاتر نگه دارد، کنار گذاشت. با نزدیک شدن به افزایش قیمت‌ بیت کوین در آوریل، خوش بینی در میان “گاوهای ارزهای دیجیتال” در حال افزایش است که این توکن به زودی می تواند رکورد تقریباً ۶۹۰۰۰ دلاری را که در نوامبر ۲۰۲۱ به ثبت رسانده بود، پشت سر بگذارد.

متیو سیگل، رئیس تحقیقات دارایی دیجیتال در VanEck Associates گفت:«ما شواهدی از افزایش علاقه هم از سوی خرده‌فروشی‌ها و هم از سوی سازمان‌هایی که به دنبال قرار گرفتن در معرض طلای دیجیتال هستند، مشاهده می‌کنیم. تاریخ حاکی از آن است که تجمع‌های تندتر و خشونت‌آمیزتری در پیش است.»

تخمین رکوردزنی بیت کوین پس از نوامبر ۲۰۲۱

تخمین رکوردزنی بیت کوین پس از نوامبر ۲۰۲۱

بر اساس داده‌های Coinglass، تقریباً ۴۳ میلیون دلار از موقعیت‌های فروش بیت‌کوین در روز چهارشنبه نقد شده است که نسبت به روز گذشته ۹۳ میلیون دلار کاهش یافته است. با این حال، برخی از تحلیلگران گفتند که این تجمع در حال طولانی شدن است. Stefan von Haenisch، رئیس بازرگانی OSL SG Pte در سنگاپور، به هزینه های بالا برای استقراض برای تامین مالی خرید بیت کوین به عنوان یک ریسک بالقوه اشاره کرد.

او گفت: «اصلاح پس از چنین اقدام تهاجمی اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد – با نرخ‌های تأمین مالی با چنین حق بیمه‌های بالایی، پیش از از بین رفتن اهرم‌های مالی طولانی مدت زمان زیادی است. اصلاح بیت کوین به ۵۰۰۰۰ دلار میانه جای تعجب نخواهد داشت.»

او افزود، با این حال، هر گونه عقب نشینی احتمالاً کوتاه مدت خواهد بود زیرا ورود به صندوق های ETF بیت کوین «غیرقابل توقف» به نظر می رسد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات