نوسان هایی که شوق برانگیز نیست

بیت کوین به سقف رسیده است؟

رشد بیت کوین تحت کنترل است اما گمان می رود صعود آن تمام شده است زیرا قیمت بیت کوین دوباره در کانال 29 هزار دلار قرار می گیرد. بیت کوین روند بهبود را به سمت یک مقاومت کلیدی انجام می دهد.

رشد بیت کوین تحت کنترل است اما گمان می رود صعود آن تمام شده است زیرا قیمت بیت کوین دوباره در کانال ۲۹ هزار دلار قرار می گیرد. بیت کوین روند بهبود را به سمت یک مقاومت کلیدی انجام می دهد، اما موفق به شکستن آن نمی شود و اقدام قیمت بیت کوین دلایلی برای خوش بینی ایجاد می کند. در ۸ آگوست این قیمت به بالای ۲۹,۰۰۰ دلار بازگشت، زیرا یکی از معامله گران به یک شکست احتمالی در حال انجام اشاره کرد. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView پس از اینکه قیمت بیت‌کوین را به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۲۸۶۷۰ دلار رساند، به‌دنبال بازگشت متوسط ​​قیمت بیت‌کوین برآمدند. البته بیت کوین هنوز در محدوده محدودی قرار دارد، تا حد زیادی از سهام ایالات متحده در طول جلسه معاملاتی وال استریت ۷ اوت پیروی کرد. علیرغم فقدان حرکت پایدار در هر دو جهت، فعالان بازار به دنبال سیگنال هایی بودند که نشان می دهد بازگشت نوعی روند می تواند از قبل وجود داشته باشد.

 برای معامله‌گر محبوب Jelle، این موارد به شکل یک شکست احتمالی سقوط در بازه‌های زمانی روزانه به خود گرفت. هدف این تشکیلات فعلی ۳۲۰۰۰ دلار است. آیا می تواند مقاومت کلید را بشکند؟» او در بخشی از تحلیل روز توضیح داد: رویداد مورد بحث از ابتدای جولای شروع شد و دومین مورد صعود بیت کوین در چند ماه اخیر است، و دیگری از آوریل تا پایان ژوئن برقرار است. Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، نزولی روز قبل را یک “اصلاح استاندارد” نامید. وی گفت: «شمع روزانه مناسب بلافاصله برگشت. بیایید ببینیم CPI در روز پنجشنبه چه چیزی را به همراه خواهد داشت؟» Van de Poppe به رویداد کلان اصلی هفته اشاره کرد – چاپ جولای شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) – که به طور سنتی یک کاتالیزور نوسانات بازار ارزهای دیجیتال است.

در بازه‌های زمانی درون روز، به عنوان یک بازی بین بازارسازان و خریداران در صرافی‌ها، تصویر مثل همیشه درهم پیچیده بود. اسکیو، تاجر معروف توضیح داد: «شکست در شکست دست‌ها، به‌ویژه از سوی شرکت‌کنندگان، مجبور به پیشنهاد قیمت شد، به‌ویژه از آنجایی که در وهله اول، فروشندگان نقدی (در رابطه با خرید نقدی حدود ۲۹ هزار دلار) انجام شد.

بیت کوین “نزدیک به فروش بیش از حد” است

در تحلیلی خوشبینانه‌تر، یان آلمن و یان هاپل، بنیان‌گذاران شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode، پیشنهاد کردند که افت زیر ۲۸۰۰۰ دلاری به‌عنوان پایین‌ترین قیمت محلی اهمیت بیشتری نسبت به آن چیزی دارد که بسیاری تصور می‌کردند. مطالب مرتبط: اگر خط روند ۲۰۰ هفته ای باقی بماند، قیمت بیت کوین می تواند ماه آینده به طور کامل صعود کند. طبق معیار سیگنال ریسک، بیت کوین چندین ماه است که در پرخطرترین سطح معاملاتی خود قرار دارد. گلاسنود استدلال می‌کند که همراه با سیگنال خنثی روی آلت‌کوین‌ها در میان نوسانات کلی نزدیک به پایین‌ترین ارزش‌های خود، بازار برای ورود گاوهای متقاضی آماده است. بخشی از پست X (توئیتر سابق) که نمودارهای مربوطه را نشان می دهد، خوانده می شود: «کنترل را در دست دارد، اما خسته می شود». بیت کوین نزدیک به فروش بیش از حد است، ما از استخر نقدینگی (تقاضا) در حدود ۲۸.۵ هزار دلار استفاده خواهیم کرد. این می تواند وارونه شدن اوضاع باشد که ما به آن امیدوار بودیم.”

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات