جنگ بر سر قیمت

بیت کوین به ۲۷ هزار دلار می رسد؟

باندهای معامله گر بیت کوین به منطقه کلیدی رسیده اند زیرا قیمت بیت کوین برای 27 هزار دلار می جنگد.

باندهای معامله گر بیت کوین به منطقه کلیدی رسیده اند زیرا قیمت بیت کوین برای ۲۷ هزار دلار می جنگد. معامله گران می گویند قیمت بیت کوین در یک نقطه تصمیم گیری در چارچوب باندهای بولینگر قرار دارد، اما تنها زمان نشان می دهد که آیا بیت کوین می تواند شکست بخورد یا خیر.
اندازه گیری کلاسیک نشان می‌دهد که بازار می‌تواند نوسانات صعودی جدیدی را مشاهده کند، زیرا قدرت قیمت بیت کوین دوباره به سطوح کلیدی بازمی‌گردد. جان بولینگر، خالق شاخص نوسانات باندهای بولینگر، در یک پست X (که قبلا توییتر بود) در ۱۸ سپتامبر، گفت که بیت کوین برای یک تصمیم شکست در موقعیت مناسب قرار گرفته است.
البته باندهای بیت کوین بولینگر به شروع “راه رفتن” نرخ در بازار چشم دوخته اند. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت کوین پس از رسیدن به اوج‌های جدید سپتامبر در روز قبل، از اواسط آگوست سطوح مقاومت را به چالش کشیده است. برای بولینگر، نشانه های بزرگترین ارز دیجیتال دلگرم کننده است. باندهای بولینگر از انحراف استاندارد حول میانگین متحرک ساده برای تعیین محدوده احتمالی قیمت و نوسانات استفاده می‌کنند. در حال حاضر، BTC/USD در حال قرار دادن شمع های روزانه است که باند بالایی را لمس می کند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، می‌تواند یک بازگشت قریب‌الوقوع به باند مرکزی یا برعکس، یک تناسب ورودی از نوسانات صعودی را نشان دهد.
باندهای باریک بولینگر که اخیراً در بیت کوین دیده می شوند، امیدهایی را به وجود می آورند که سناریوی دوم اکنون اجرا شود. بولینگر در کنار نمودار اظهار داشت: «و اولین برچسب از باند بولینگر بالایی پس از ایجاد مجموعه جدیدی از میله‌های کنترلی در باند پایین وجود دارد. سوال این است که آیا اکنون می‌توانیم از باند بالا حرکت کنیم؟ برای پاسخ دادن خیلی زود است.»
کوین تلگراف در مورد باریک شدن باندها در ماه جولای گزارش داد این رویدادی است که باعث می شود در نهایت قیمت بیت کوین قبل از بازگشت به سطوح پایین تر انجام شد. اما بولینگر حال و هوای فعلی را در میان معامله گران و تحلیلگران باتجربه بیت کوین در بازه های زمانی کوتاه مشخص می کند. علیرغم قدرت مشاهده شده بیت کوین در هفته های اخیر، احتیاط فراوان از سوی معامله گران اعمال می شود، زیرا خطوط روند مختلفی که قبلاً به عنوان حمایت عمل می کردند بالاتر از قیمت لحظه ای باقی می مانند. در حال بحث در مورد وضعیت، منابع نظارت بر زنجیره مواد Indicators به مشترکین X گفت که حرکت گاوها را زیر سوال ببرند. در بخشی از این تفسیر آمده است: «ما در میانگین متحرک کلیدی دارای مقاومت فنی سنگین و پشتیبانی در LL هستیم.
کاملاً ممکن است که محدوده نوسان قیمت مورد توجه قرار گیرد چرا که با هر شانسی، آزمایش‌های قانونی سطوح R/S را ببینیم که تا حدی شفافیت در مورد اینکه BTC از اینجا کجا می‌رود تا قبل از پایان هفته به ما می‌دهد. شاخص های مواد به تصمیم آتی فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ های بهره اشاره کردند که می تواند نوسانات ناگهانی و سیگنال های تجاری کوتاه مدت غیرقابل اعتماد ایجاد کند.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات