ریزش های بیشتری در انتظار بازار ارز دیجیتال

بیت کوین لرزان

ریزش های باز هم بیشتری در انتظار بیت کوین و بازار ارز دیجیتال قرار دارد.

ریزش های باز هم بیشتری در انتظار بیت کوین و بازار ارز دیجیتال قرار دارد. ناظران می گویند قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده اما تحلیل های بازار هنوز هم کاهش ۲۵ هزار دلاری را پیش‌بینی می‌کند. با این حال ۳۰۰۰۰ دلار و ۲۵۰۰۰ دلار اهداف صعودی و نزولی قیمت BTC را تشکیل می دهند، این در حالی است که بیت کوین میان بحران دوباره بانکی ایالات متحده و نشست قریب الوقوع فدرال رزرو گرفتار شده است. در ۲ می پس از اینکه ماه به پایین ترین حد چند روزه باز شد، برای حمایت ۲۸۰۰۰ دلاری مبارزه کرد.
افتتاحیه روز گذشته وال استریت آخرین موج نوسانات نزولی را به همراه داشت و بیت کوین به زیر ۲۷۷۰۰ دلار سقوط کرد این روی داد به دنبال کاهش قیمت بلافاصله پس از بسته شدن هفتگی و ماهانه بود، به طوری که ۳۰۰۰۰ دلار و افزایش قیمت به طور فزاینده ای دور از دسترس بود. البته قیمت بیت کوین اهداف و روحیه های شرکت کنندگان در بازار را منعکس می کند. میشائل ون د پوپ، موسس و مدیرعامل شرکت تجاری Eightاستدلال کرد که یک مسابقه مجدد با ۲۵۰۰۰ دلار و ۳۰۰۰۰ دلار همچنان روی میز است. او در مورد آخرین پایین‌ترین قیمت‌ها به دنبال‌کنندگان توییتر گفت: «هیچ چیز قطعی نیست، اما بیت‌کوین جارو شده است. او هم چنین تاکید کرد: از ۲۸.۴ هزار دلار عبور می کنیم و می توانیم ظرف چند روز به ۳۰ هزار دلار برگردیم. شکستن و تا شدن در روزهای آینده، ۲۵ هزار دلار بعدی. نوسانات بزرگ در افق فرار دارد. وی با اشاره به تصمیم ۳ می فدرال رزرو در مورد سیاست نرخ بهره، در یک پست دیگر، بیت کوین را به عنوان “در قلمروی جانبی، جایی که خرس ها و گاوها برای هر دو سوگیری استدلال می کنند” توصیف کرد. میشائل ون د پوپ افزود: “ترس زیادی در مورد رویداد فردا FED وجود دارد، احتمالاً بیجا است، اما خواهیم دید انتظارها باید کمی عمیق تر شود.
از نظر خود رویداد فدرال رزرو، کمی به تصورات باقی مانده بود، با احساسات بازار فراتر از قیمت گذاری کریپتو در افزایش نرخ ۰.۲۵٪ تقریباً تضمین شده است. این تصمیم ماه مارس فدرال رزرو را کپی می کند، که با مشکلاتی در بخش بانکی ایالات متحده همراه بود. اول ماه مه شاهد کاهش ارزش چندین وام دهنده محلی در محیطی بود که به شدت یادآور شش هفته قبل بود. با این حال، بر خلاف آن زمان، بیت کوین تمایلی به سرمایه گذاری بر روی پیامدها نداشت.

قیمت ها : 

تومان  Bitcoin                           $۲۸,۰۲۶.۱۱                   ۱,۵۳۸,۶۳۳,۲۸۵
تومان      ۱۰۰,۴۶۸,۸۶۸                    $۱,۸۳۰.۰۳                       Ethereum
تومان             ۵۴,۹۰۵                         $۱.۰۰                              Tether
تومان        ۱۷,۸۱۳,۵۸۵                      $۳۲۴.۴۷                                BNB
تومان            ۵۴,۹۰۱                           $۱.۰۰                         USD Coin

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات