نظارت فدرال رزو بر رمز ارزها

حرکت بازار به سمت ایستایی

اخبار خوبی از بازار رمز ارزها به گوش نمی رسد هرچند که پتانسیل افزایش قیمت هنوز وجود دارد و احساس می شود. با این حال نشانه هایی به چشم می خورد که حاکی از توقف حرکت بازار کریپتو است زیرا معامله گران منتظر نتایج اقدامات نظارتی اخیر هستند. معامله گران می گویند: حرکت صعودی کریپتو ممکن است در مقاومت ۱.۲ تریلیون دلاری کل ارزش بازار متوقف شود، اما احتیاط کنونی معامله گران به تقاضای بیش از حد برای موقعیت های فروش تبدیل نشده است.
در حالی که معامله گران منتظر نتایج اقدامات نظارتی اخیر هستند، به نظر می رسد که شتاب بازار کریپتو متوقف می شود. بازارهای ارزهای دیجیتال از ۱۷ مارس تا کنون در محدوده ۵ درصدی معامله می شوند زیرا نیروهای متضاد همچنان به این بخش فشار می آورند. در نتیجه، در هفت روز گذشته، کل سرمایه بازار ۳.۸ درصد افزایش یافت که عمدتاً توسط بیت کوین هدایت می شد.
در ۲۷ مارس، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده از بایننس و چانگ پنگ “CZ” ژائو به دلیل نقض قوانین معاملات و مشتقات، شکایت کرد و عدم اطمینان نظارتی را تشدید کرد. طبق این دادخواست، بایننس دسترسی به اهرم را برای مشتریانی که در بازارهای نقدی و آتی معامله می‌کنند، فراهم کرده است. این اطلاعیه تنها پنج روز پس از دریافت اطلاعیه ولز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده توسط Coinbase منتشر شد که می‌تواند برنامه سهام صرافی، دارایی‌های دیجیتال فهرست شده، کیف پول و خدمات Coinbase Prime را هدف قرار دهد. اقدامات مشابهی در خارج از ایالات متحده نیز رخ داد، به طوری که آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) در ۳۱ مارس اعلام کرد که چندین صرافی ارزهای دیجیتال خارجی، از جمله Binance، Bybit، MEXC Global و Bitget، بدون ثبت نام مناسب در این کشور فعالیت کرده اند و این نقض قوانین است. روند جانبی سازی که در اواسط مارس آغاز شد، بارها و بارها حمایت از سرمایه ۱.۱۴ تریلیون دلاری بازار کریپتو را مورد آزمایش قرار داده است. این جنبش نشان می‌دهد که تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد شکایت علیه بایننس و کوین‌بیس در دسترس نباشد، سرمایه‌گذاران در انجام شرط‌بندی‌های جدید مردد هستند.
بازارهای ریسک از فشار تورمی منتفع شدند
بحران جهانی بانکداری فدرال رزرو را مجبور کرد از دو برنامه مختلف وام اضطراری استفاده کند. در نتیجه، بانک ملی سوئیس بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار نقدینگی برای جذب تأثیر Credit Suisse و فروش بعدی آن به UBS فراهم کرد. از آنجایی که سرمایه گذاران مالی سنتی به دنبال جایگزین هایی برای محافظت در برابر تورم هستند، سهام و کالاها سود برده اند. از آنجایی که سرمایه گذاران مالی سنتی به دنبال جایگزین هایی برای محافظت در برابر تورم هستند، سهام و کالاها سود برده اند. از ۱۵ مارس، شاخص S&P 500 6.6 درصد، طلا ۴.۶ درصد و قیمت نفت ۱۸.۶ درصد افزایش یافته است. در نتیجه، استدلال‌های قانع‌کننده‌ای برای هر دو روند صعودی و نزولی در کانال جانبی وجود دارد که در حال حاضر کل سرمایه کریپتو را به ۱.۲ تریلیون دلار محدود می‌کند.
نرخ ها

Bitcoin                                           دلار ۲۸,۳۹۸.۳۴ دلار            ۱,۴۶۴,۶۴۴,۲۰۳ تومان

Ethereum                                       دلار    ۱,۸۶۸.۶۴                  ۹۶,۳۷۵,۱۴۰ تومان
Tether                                             دلار ۰.۹۹۹۸                        ۵۱,۵۶۷ تومان
BNB                                                دلار ۳۱۰.۸۵                         ۱۶,۰۳۱,۹۵۶ تومان
USD Coin                                       دلار ۰.۹۹۹۶                          ۵۱,۵۵۶ تومان

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات