بیت کوین و بازهم صعود

زیان قیمت سازی نوسان گیر ها

هدف قیمت 25 هزار دلاری بیت کوین برای خرید و فروش کنندگان دیداری بیت‌کوین باعث بدبختی بازار‌ها می‌شود.

هدف قیمت ۲۵ هزار دلاری بیت کوین برای خرید و فروش کنندگان دیداری بیت‌کوین باعث بدبختی بازار‌ها می‌شود. خرید و فروش کنندگان دیداری کسانی هستند که مدت کوتاهی رمزارز را نزد خود نگه می دارند. البته این قیمت یک هدف جدید قیمتی مهم برای گاوها دارد و نزدیکتر از چیزی است که به نظر می رسد، رخ خواهد داد. همانطور که فیلیپ سوئیفت، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader اشاره کرد، ۲۵۰۰۰ دلار در حال حاضر یک سطح مهم قیمت BTC است. در این میان به نظر می رسد که بیت کوین پس از افزایش ۴۰ درصدی در ژانویه، به تثبیت خود در حدود ۲۳۰۰۰ دلار ادامه می دهد. البته نظر ها در مورد اینکه چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد، متفاوت است. پس از بیش از یک سال بازار نزولی، بسیاری از فعالان بازار انتظار یک اصلاح چشمگیر و حتی پایین‌ترین قیمت‌های چند ساله جدید ۱۲۰۰۰ دلاری یا بدتر از آن را دارند. برخی دیگر بر این باورند که دوران خوب می‌تواند ادامه داشته باشد و حتی قبل از بررسی روند صعودی آن، BTC/USD به ۳۰۰۰۰ دلار برسد. با این حال، در این میان، برخی بر روی خط دیگری در خیال خود روی قیمتی بسیار نزدیک به قیمت لحظه ای فعلی متمرکز شده اند. برای سوئیفت، منطقه ی حدود ۲۵۰۰۰ دلار اکنون به ویژه قابل توجه است. او در توییتی در ۲۴ ژانویه گفت که این همان جایی است که خرس ها به طور دسته جمعی شروع به انحلال می کنند.

رکورد قدیمی؛ تاثیر جدید

بیت کوین از آن زمان رکورد زمانی را زیر ۲۰۰WMA سپری کرده است که در حال حاضر حدود ۲۴۷۵۰ دلار است. سوئیفت اظهار داشت: نقدینگی زیادی از ۲۴۷۰۰ تا ۲۵۹۰۰ دلار وجود دارد که با ۲۰۰WMA و که با منطقه بالای آن مطابقت دارد. تجزیه و تحلیل نمودار نقدینگی همراه نشان می دهد که موقعیت های فروش اهرمی پس از عبور BTC/USD از ۲۳,۴۰۰ دلار شروع به ریزش خواهند کرد. تا کنون، این دقیقا همان جایی است که رالی با مشکلات حرکتی مواجه شده است.
معامله گر و تحلیلگر Rekt Capital در بخشی از توضیحات درباره این موضوع نوشت: «این سطح همچنان به عنوان مقاومت عمل می کند» و اشاره کرد که قیمت در آخرین بسته شدن هفتگی بازار بیت کوین نیز پایین تر بود. “BTC باید این ۲۳۴۰۰ دلار را به عنوان حمایت برای حرکت به سمت بالاتر بازپس گیرد، در غیر این صورت خطر تشکیل یک رقم پایین تر جدید نسبت به اوج های تابستان ۲۰۲۲ وجود دارد.” چنین سناریویی به این معنی است که بیت کوین/دلار آمریکا از اوت به بالاترین سطح محلی خود نمی رسد، که این خود نشان دهنده مهلت کوتاهی در کاهش ۷۷ درصدی از بالاترین رکورد در نوامبر ۲۰۲۱ است.
در ادامه، رکت کپیتال توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که اوج های تابستانی در بازه های زمانی طولانی تر نیز منطقه مقاومتی را ارائه می دهند. مطالب مرتبط: قیمت بیت کوین نزدیک به ۲۳ هزار دلار باقی می ماند زیرا داده ها نشان می دهد که دارندگان بیت کوین نمی فروشند او با تجزیه و تحلیل نمودار ماهانه در آخرین به‌روزرسانی یوتیوب خود، بر نیاز به شکستن این مقاومت تأکید کرد، که هنوز هم در حال «تأیید مجدد» است. او با اشاره به پایین‌ترین محدوده ماهانه که بیت‌کوین به دلیل شکست FTX آن را از دست داد، گفت: «اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، ما می‌توانیم خود را برای افت فقط برای تأیید مجدد این سطح به عنوان حمایت آماده کنیم. یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت حاکی از آن بود که «تثبیت قیمت می‌تواند تا زمانی که لازم باشد قبل از شکست در هر دو طرف محدوده انجام شود. رکت کپیتال اضافه کرد که سفری زیر محدوده پایین تر، با این وجود دور از ذهن نبود.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات