سقوط در کریپتو

قیمت بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید؟

بیت‌کوین به پایین‌ترین حد یک ماهه رسیده است و پیش‌بینی‌های قیمت بیت‌کوین به این نتیجه می‌رسد که وضعیت بدتری در راه است

بیت‌کوین به پایین‌ترین حد یک ماهه رسیده است و پیش‌بینی‌های قیمت بیت‌کوین به این نتیجه می‌رسد که وضعیت بدتری در راه است اکنون این پرسش مطرح است که خرس‌ها چقدر می‌توانند سقوط قیمت به ارقام پایین‌تر را مدیریت کنند؟  بیت کوین به پایین ترین حد یک ماهه سقوط کرده است و معامله گران به طور فزاینده ای روی نزولی بیشتر در آینده شرط بندی می کنند که قیمت بیت کوین به پایین ترین حد یک ماهه می رسد داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView تایید می‌کنند که عملکرد قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر ضعیف شده است، به‌طوری‌که BTC/USD در ۲۴ جولای به ۲۸۸۵۰ دلار رسید. علیرغم یک بازگشت کوتاه، فعالان بازار متقاعد نشده‌اند که بزرگترین ارز دیجیتال بدترین ضرر خود را داشته است. کوین تلگراف به پیش‌بینی‌های فعلی برای دارایی‌های کریپتو و ریسک در طول یک هفته بزرگ اقتصاد کلان نگاه می‌کند.

۲۸۵۰۰ دلار برای آخرین مرحله سقوط؟

برای معامله گر محبوب کریپتو اد، سقوط قبلی بیت کوین به پایین ترین سطح از ۲۱ ژوئن کاملاً قابل انتظار بود. اکنون، او معتقد است که یک شکست نهایی در نقدینگی خرید باید اتفاق بیفتد و BTC/USD را به حدود ۲۸۵۰۰ دلار برساند. جهش امدادی تا ۲۹۴۰۰ دلار می تواند اول باشد. او در آخرین به‌روزرسانی یوتیوب خود گفت: «اگر ما چنین حرکتی را انجام دهیم، پس من به دنبال راه‌اندازی برای موارد منفی بیشتر و احتمالاً ۲۸۵۰۰ تا ۴۰۰ دلار، بیشتر یا کمتر هستم». کریپتو اد یک جعبه هدف اضافی را نشان داد که قیمت‌های کمتر از ۲۷۸۰۰ دلار را پوشش می‌داد، اما اذعان داشت که متقاعد نشده بود که بیت‌کوین به آنجا برسد. برای معامله‌گر همکار کریپتو چیس، نزولی ممکن است بیت کوین را قبل از سوزاندن ورودی‌های طولانی لحظه آخری به ۲۷۰۰۰ دلار برساند. او پیش از این در ماه ژوئیه پیش بینی کرد که سفته بازان باید در قیمت های اصلی با کاهش قیمت بیت کوین/دلار مناقصه به پایان برسانند – در ۲۹۲۰۰ دلار، ۲۸۵۰۰ دلار و ۲۸۰۰۰ دلار. یکی از آن موقعیت‌هایی خواهد بود که مردم تمام راه را پایین می‌آورند.. ۲۹.۲، ۲۸.۵، ۲۸، و زمانی که بالاخره در ۲۷ سالگی متوقف می‌شوند، همه آنها نزولی می‌شوند. آن را به ۳۲.۴K (امیدوارم) استفاده نشده اجرا کنید.

در به روز رسانی در ۲۴ ژوئیه، او اظهار داشت که این روند احتمالی رویدادها بوده است. «اینها هنوز هم بیشتر افکار من هستند. اکنون نمی توانم کوتاه بیایم زیرا فرصت های R/R قوی پشت سر ما هستند، ورودی های مناسبی بر اساس استراتژی های من ارائه نشده است.» او به دنبال کنندگان توییتر اذعان کرد. با این اوصاف، به خرس گیگا که در حال تبدیل شدن است غذا دهید، همچنان برنامه ریزی کنید که قیمت های پایین ۲۷ را برای یک پرش قوی ارائه دهید و ببینید که ما را به کجا می برد.”

میانگین‌های متحرک برای آزمایش مجدد

پیش از یک سری رویدادهای کلان ایالات متحده، معامله گران مختلف تا زمانی که روند آشکارتری ظاهر شود، از بیت کوین دوری می کنند. با این وجود، میانگین‌های متحرک مختلف به‌عنوان خطوط مهم در شن‌ها باقی می‌مانند، که در میان آنها ۲۰۰ هفته و ۲۱ هفته به ترتیب ۲۷۱۳۰ دلار و ۲۸۲۰۰ دلار می‌باشند. کیت آلن، یکی از بنیانگذاران نظارت بر منابع مواد شاخص، در ۲۴ ژوئیه به طور خلاصه گفت: بیت کوین در حال آزمایش پشتیبانی در یک منطقه کلیدی با اهمیت تاریخی است. هنوز متقاعد نشده‌ایم که حمایت قوی‌تری پیدا کرده‌ایم، اما به نظر می‌رسد که MA 21 هفته می‌تواند پایه قوی‌تری ارائه کند. برای شفافیت، باید اجازه دهید همه چیز کمی توسعه یابد.»

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات