کره شمالی رمز ارز بیشتری می دزدد،

مثلت طلایی یا مثلت مرگ

بیت کوین شاهد پیدایش صلیب طلایی است در معاملات و نرخ است که 2 ماه قبل از بالاترین سطح قیمت به پایان رسید؛ یک ضربدر طلایی در نمودار روزانه معاملات، کامل می‌شود،

بیت کوین شاهد پیدایش صلیب طلایی است در معاملات و نرخ است که ۲ ماه قبل از بالاترین سطح قیمت به پایان رسید؛ یک ضربدر طلایی در نمودار روزانه معاملات، کامل می‌شود، در عین حال بیت‌کوین باید هر هفته با «تقاطع مرگ» مقابله کند. قیمت بیت کوین در ۷ فوریه نزدیک به ۲۳۰۰۰ دلار باقی ماند، زیرا یک پدیده اصلی در نمودار برای اولین بار در ۱۸ ماه گذشته مشاهده شد.
نبرد کراس های بیت کوین آغاز می شود
داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیت کوین/دلار آمریکا یک شبه، حرکتی یک طرفه را آغاز و از نوسانات در اولین افتتاحیه هفته وال استریت اجتناب کردند. در حالی که این زوج نتوانستند قیمت ۲۳۰۰۰ دلار را برای حمایت از خود برگردانند. با این وجود یک رویداد بالقوه مهم در ۶ فوریه به شکل «صلیب طلایی» در نمودار روزانه پدید آمد. این به افزایش میانگین متحرک ۵۰ دوره ای از میانگین متحرک ۲۰۰ دوره ای اشاره دارد. آخرین باری که این اتفاق در بازه‌های زمانی روزانه رخ داد، سپتامبر ۲۰۲۱ یعنی دو ماه قبل از آخرین رکورد تاریخی بیت کوین، بود.
برخی از تحلیلگران رمزارز شاهد این تقابل بودند و Venturefounder، یکی از مشارکت‌کنندگان پلتفرم داده‌های زنجیره‌ای CryptoQuant، استدلال می‌کند که در نتیجه این تقابل باز هم نرخ ۲۵۰۰۰ دلار می‌تواند دوباره ظاهر شود. او به طور خلاصه در توئیتر نوشت: “صلیب طلایی بیت کوین به تازگی اتفاق افتاده است!” این اصلاح بالقوه می‌تواند باعث شود BTC، ۲۰ هزار دلار (۲۰۰DMA و پشتیبانی کلیدی) را مجدداً آزمایش کند، سپس در حالت صعودی، ۲۵ هزار دلار را آزمایش کنید. البته باید از قیمت ۲۵ هزار دلاری برای بیت کوین حمایت کنید چون این میخ خرس‌ها است.» پلتفرم رمزنگاری هوش مصنوعی میانگین ۱۷ هشدار برنده را هر ماه در سال ۲۰۲۲ ارائه کرد این تصویر در روز به لطف یک “مقابل متقاطع” برای آینده در بازه های زمانی هفتگی پیچیده باقی ماند، جایی که میانگین متحرک ۵۰ دوره ای همچنان در مسیر پایین آمدن از ۲۰۰ دوره باقی ماند – پدیده ای که به دلیل مضرات معکوس تاثیر بر عملکرد قیمت بیت کوین به “صلیب مرگ” معروف است. این اولین مانع بزرگی است که گاوها – نامی که برای مدافعان قیمت های بالاتر انتخاب شده – در صورت حرکت به سمت بالاتر باید بر آن غلبه کنند.

ورود فدرال رزرو
عامل دیگری در رادار ۷ فوریه از نظرات فدرال رزرو ایالات متحده ناشی شد. پیش از انتشار داده‌های اقتصاد کلان هفته آینده، چندین مقام فدرال رزرو قرار بود صحبت کنند که انتظار می‌رود سخنان رئیس جروم پاول در مورد پتانسیل حرکت بازار مهم‌ترین باشد. هیچ چیز خاصی در روزهای آتی این هفته وجود ندارد، تنها عامل کلیدی برای تماشای سخنان پاول است. شاید یک حرکت دیگر برای اصلاح و سپس حزب باید به تجمع رو به بالا ادامه دهد. Van de Poppe اضافه کرد که “خرید شیب” ممکن است در این بین گزینه مناسبی برای آلت کوین ها باشد، همانطور که Material Indicators اشاره کرد قبلاً در مورد نهنگ های بیت کوین وجود داشت.
نقشه بردار بلاک چین MevRefund این رویداد را علامت گذاری کرد و متوجه شد که به نظر می رسد وجوه از CoW Swap دور می شود. جستجوگر حداکثر مقدار قابل استخراج (MEV) در یک رشته توییتر به DEX و کاربران آن در مورد سوء استفاده هشدار داد. طبق گفته شرکت حسابرسی قرارداد هوشمند BlockSec، یک آدرس کیف پول به عنوان “حل کننده” CoW Swap توسط یک multisig اضافه شد. سپس، آدرس تراکنش را برای تأیید DAI فراخوانی کرد
شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield تخمین زده است که حدود ۵۵۱ BNB گم شده است که در زمان نگارش مقاله ۱۸۱۶۰۰ دلار ارزش داشت. پس از سرقت دارایی ها، هکر وجوه را به میکسر معروف کریپتو Tornado Cash منتقل کرد. در طول حمله، برخی از اعضای جامعه وحشت کردند و از کاربران خواستند تا تأییدیه های DEX را لغو کنند. با این حال، پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) گفت که این ضروری نیست. ما از مسئله ای آگاه هستیم که بر هزینه هایی که پروتکل CoW طی هفته گذشته جمع آوری کرده است، تأثیر گذاشته است. ما این موضوع را کاهش داده ایم و در حال انجام تحقیقات هستیم. معامله گران به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نمی گیرند.
به گفته CoW Swap، قرارداد تسویه حساب مورد بهره برداری تنها به هزینه هایی دسترسی دارد که پروتکل در یک هفته جمع آوری کرده است. این تیم گفت که بدون سفارشی که مستقیماً توسط کاربران امضا شده باشد، قادر به دسترسی به وجوه کاربران نیست. تیم DEX تجزیه و تحلیل کامل خود را در مورد آنچه اتفاق افتاده در یک اعلامیه رسمی توییتر توضیح داد. CoW Swap همچنین به Cointelegraph گفت که “وجوه کاربران در معرض خطر نیست و هرگز در معرض خطر نبوده است.” مرتبط: هشدار کلاهبرداری: MetaMask به کاربران کریپتو در مورد مسمومیت آدرس هشدار می دهد
در همین حال، بر اساس گزارشی از DappRadar، علیرغم هک هایی که در اطراف DeFi وجود داشت، این فضا در سال ۲۰۲۳ شروع پرباری داشته است. داده ها نشان داد که پروتکل ها در ماه ژانویه رشد قابل توجهی در ارزش کل خود داشتند. در اخبار دیگر، سازمان ملل همچنین گزارش داد که هکرهای کره شمالی در سال ۲۰۲۲ رمزارزهای بیشتری را در مقایسه با سال های دیگر به سرقت بردند. این گزارش تخمین می زند که هکرهای مرتبط با کره شمالی مسئول حدود ۶۳۰ تا ۱ میلیارد دلار دارایی های رمزنگاری سرقت شده در سال گذشته بوده اند.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات