تاثیرات اداره نظارت بر بورس های ایالات متحده در راه است

۲۶ هزار دلار نقطه آرامش بیت کوین

در حالی که معامله گران بیت کوین برای نوسانات CPI آماده می شوند، روی 26 هزار دلار تمرکز دارد

در حالی که معامله گران بیت کوین برای نوسانات CPI آماده می شوند، روی ۲۶ هزار دلار تمرکز دارد

بیت کوین سطوح مقاومت زیادی برای مقابله با آن دارد، زیرا اداره نظارت بر بورس های مالی ایالات متحده CPI ، هفته بزرگ کلان را برای بازارهای دارایی ریسک آغاز می کند، بررسی قیمت بیت کوین بین خطوط روند داده‌های پایگاه های خبری  Cointelegraph Markets  و TradingView  نشان می‌دهند که بیت‌کوین/دلار آمریکا پس از بسته شدن قیمت های روزانه تلاش می‌کند تا پشتیبانی ۲۶۰۰۰ دلاری را پس بگیرد. علیرغم پیامدهای مداوم اقدامات قانونی ایالات متحده و آماده شدن بازارها برای انتشار داده های کلان اقتصادی، این زوج شروع عجیب و غریبی در هفته داشتند. بنابراین بیت کوین در محدوده باریکی باقی ماند که از اواسط آخر هفته برقرار بوده است.

معامله گر محبوب کریپتو تونی در بخشی از تحلیل روز توییتر با در نظر گرفتن پتانسیل صعودی در صورت بروز تلنگر حمایتی، نوشت: “روز پرخطر برای هر معامله عمیق”. اما اگر بتوانیم منطقه عرضه فعلی را به حمایت تبدیل کنیم، باید این معاملات عمیق را امتحان کرد. در همین حال، مجموعه معاملاتی DecenTrader چندین سطح مقاومت را برای غلبه بر مراحل بعدی علامتگذاری کرده است. آن اشاره کرد که نرخ های تامین مالی در حال افزایش است، که نشان می دهد یک روند معکوس بالقوه در حال حاضر وارد شده است. سایر تجار، از جمله سبیل و Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، خاطرنشان کردند که BTC/USD همچنان خطوط روند را حفظ می کند که می تواند دلیلی برای خوش بینی باشد – به طور خاص، میانگین متحرک نمایی ۲۱ هفته ای و ۲۰۰ هفته ای . هر کسی که به اندازه کافی در کریپتو بوده است، می داند که این خط چقدر مهم است. من فکر می کنم که شاهد نوسانات زیادی خواهیم بود.Van de Poppe روز قبل در مورد ۲۰۰EMA اظهار داشت: “در نهایت، ما چند روز آینده خواهیم دید که آیا این روند ادامه خواهد داشت یا اینکه به این شیب رو به پایین ادامه خواهیم داد.”

روز CPI فرا می رسد

داده های کلان اقتصادی برای هفته بر روی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) چاپ می شود که در تاریخ ۱۳ ژوئن، درست یک روز قبل از اعلام تغییرات نرخ بهره فدرال رزرو توسط فدرال رزرو انجام می شود.  انتظار می رود فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف کند، که به دنبال ۱۰ افزایش متوالی کامل خواهد بود و نقطه عطف مورد انتظار در سیاست را رقم خواهد زد. در حالی که یک موهبت بالقوه برای دارایی‌های ریسکی، از جمله ارزهای دیجیتال است، اما همه از تأثیر توقف نرخ‌ها خوش‌بین نبودند. حساب تحلیلی لانگ ویو در بخشی از آخرین تفسیر توییتر خود نوشت: «فدرال رزرو احتمالاً همچنان تندخو به نظر می رسد، اما سؤال مهمتر این است که آیا در صورت کاهش بیشتر تورم، نرخ های بهره را در جایی که هستند نگه می دارند (به طور مؤثر سیاست های سختگیرانه). با توجه به ابزار FedWatch گروه CME، احتمال انجماد بازار و توقف قیمت ها در زمان نگارش این مقاله حدود ۷۵ درصد بود. چنین تصور می شود که به شدت این واقعیت رواج دارد که اگر بازار ها شروع به کاهش چرخه‌های گذشته کنند، به احیای مجدد بخش‌های حساس به نرخ کمک می‌کنند و به طور مؤثری کار آنها را تضعیف می‌کنند.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات